W co tu się pobawić?

„Mamo nudzi mi się” to zapewne zmora większości rodziców:) Czym tu zająć dzieci, i żeby jeszcze w dodatku miało to charakter edukacyjny, rozwijający? Czasem już brak pomysłów i też czasu na wertowanie ofert sklepów proponujących zabawki i gry dzieci. Tu z pomocą przychodzi blog mojej dzisiejszej bohaterki Alicji, o wspaniałej nazwie „Obudź w sobie dziecko”, która opisuje tam w bardzo ciekawy sposób gry i zabawki dla dzieci. Prezentuje walory edukacyjne zabawek oraz w prosty sposób tłumaczy instrukcję przebiegu np.gry. Na pewno możemy poszukać tam inspiracji w co pobawić się ze swoimi pociechami jak również propozycji na prezent. Dla mnie ten blog to strzał w 10!

Alicja skąd w ogóle taki pomysł?

  • Ja po prostu bardzo lubię pisać, przez lata szukałam tematu. Dużo gramy i czytamy z synkiem, widzę, jak to wspomaga jego rozwój i to mnie zainspirowało. W rozmowach ze znajomymi mamami zauważyłam też, że one kompletnie nie zauważają walorów edukacyjnych gier i zabawek. Jak już kupują, to tylko dlatego, że pudełko im się podoba i biorą pod uwagę wiek pudełkowy.
    W tej chwili, większość koleżanek pyta mnie o polecenia gier i książek dla ich dzieci przed zakupem.

Na co zwracasz uwagę prezentując nową zabawkę, grę na swoim blogu?

  • Przede wszystkim zwracam uwagę na ich wartości edukacyjne, wspierające rozwój dziecka, ale również na ich atrakcyjność pod względem wykonania. Wskazuję też na wady, jeśli owa gra, zabawka takowe posiada i daję jej całościową swoją ocenę:)

Alicja czy poza blogowaniem gdzieś jeszcze pracujesz?

  • Tak, na razie traktuję bloga jako hobby i pomysł na zarabianie za jakiś czas. Pracuję w szkole 8 godzin dziennie i prowadzę dom, więc na pisanie bloga mam czas tylko wieczorami, jednak uwielbiam to robić. Lubię dzielić się pomysłami na ciekawe spędzanie czasu z dziećmi. Współpracuję też z redakcją czasopisma o książkach dla dzieci Guliwer. W planie mam też wpisy o pomocach logopedycznych jak również coś dla rodzica:) np. recenzja fajnego filmu kinowego, książki czy innego pomysłu na fajnie spędzony czas.

Super pomysł! Jestem zdecydowanie za tym, aby nie zapominać o rodzicach:) głównie mamach, które często nie mają czasu albo i pomysłu jak spędzić miło czas bez dzieci:) Tymczasem Ty Alicja przekonujesz, że zabawa z dzieckiem może też być super przyjemnością dla dorosłego?:)

  • Zdecydowanie tak! Nasze pomysły gwarantują dobrą zabawę i wierz mi, że nie tylko dzieci będą się dobrze bawić. Jestem pewna, że bardzo szybko każdy rodzic obudzi w sobie dziecko! Zapraszam do wspólnej zabawy!

Ja z pewnością będę śledzić blog Alicji
https://obudzwsobiedziecko.blogspot.com/ jak i jej fanpage
https://www.facebook.com/OBUD%C5%B9-W-SOBIE-Dziecko-1705263289769355/ , żeby zobaczyć co nowego odkryła i zrecenzowała:) Jeśli macie dzieci zachęcam Was do tego samego! Wesprzyjmy również jej inicjatywę polubieniami jej strony, bo uważam, że pomysł jest naprawdę super a ona sama wkłada w to dużo pracy i serca. Dziękuję Alicja i powodzenia!

2 myśli w temacie “W co tu się pobawić?

  1. Super pomysły! Bardzo lubię te gry, które mają układane plansze. To świetna i bardzo kreatywna idea, a rozgrywka za każdym razem przebiega inaczej. Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

    1. W takim razie koniecznie zaglądaj na bloga Alicji, wkrótce na pewno będą jakieś nowe propozycje gier:)

      Polubienie

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close