Z pasji zrobione:)

Postanowiłam zrobić cykl wpisów wywiadów z kobietami, które tak jak ja szukają alternatywnych źródeł zarobkowania dla pracy na etacie. Kobietom zdecydowanie trudniej jest godzić pracę z wychowywaniem dzieci, dlatego przeróżne biznesy, które można prowadzić z domu są świetnym rozwiązaniem dla wielu mam. Uważam, że warto je wspierać i pokazywać światu. Może dodatkowo zainspiruję Was do zrealizowania własnego pomysłu na siebie:)

Jednym z takich zajęć, które można wykonywać z domu jest rękodzieło, którym się zajmuje coraz więcej osób tworząc unikatowe wyroby. Moja dzisiejsza bohaterka Natalia Kozik, poszła o krok dalej, założyła blog ” Z pasji zrobione” www.zpasjizrobione.pl , w którym kataloguje polskie produkty typu handmade!

Natalia świetny pomysł! Jak zrodził się on w Twojej głowie?:)

  • Już w czasach mojej młodości działałam w tym kierunku. Robiłam biżuterię. Nawet dość długi okres. Miałam całe wyposażenie, zamawiałam od dostawców niezbędne akcesoria, a po jakimś czasie siostra szyła nawet woreczki na tę biżuterię. Podczas ciąży zafascynowałam się metodą Marii Montessori i wiedziałam, że chciałabym w tym kierunku wychowywać swoje dziecko. Pokochałam produkty wykonane ze sznurka bawełnianego zwłaszcza koszyki, które przepięknie prezentują różne pomoce. Postanowiłam więc, że nauczę się szydełkować i robić takie koszyki samej:) Jednak pokonało mnie szydełko, ale przynajmniej nie miałam wyrzutów, że nie spróbowałam:) Rękodzieło zawsze było mi bliskie. Wybierając prezenty dla najbliższych czy też produkty dla córki kupuję produkty od polskich twórców bo stawiam na wysoką jakość. Nie lubię chińskiej tandety. Ogromnie się cieszę, że rękodzieło staje się teraz już coraz bardziej powszechne, a ludzie coraz bardziej świadomi swoich wyborów. Rok temu wpadliśmy razem z mężem na pomysł, aby stworzyć taki katalog polskich firm tworzących rękodzieło.

Gdzie szukasz firm do swojego katalogu? Czym się kierujesz?

  • Głównie wyszukuję firm na grupach rękodzielniczych. Zazwyczaj są to małe, rodzinne manufaktury tworzące w zaciszu domowym i właśnie takie firmy chcę promować i co ważne, pochodzące z Polski.

Natalia a co chcesz przekazać w opisach produktu na swoim blogu, bo nie jest to przecież zwykły katalog spisu firm:)

  • Produkty rękodzielnicze oddają kawałek duszy i historii twórcy, ja też chciałam, żeby „z pasji zrobione” miało cząstkę mnie. To nowatorski pomysł, który charakteryzuje się tym, że każdy opis robimy w pełnym zaangażowaniu, dowiadując się i przekazując max informacji o produkcie.

A jak godzisz blogowanie z opieką nad dwuletnią córeczką? Czy zajmuje Ci ono dużo czasu?

  • Na blogowanie poświęcam na razie ok 3-4 godzin dziennie, traktuję je głównie jako hobby i dodatkowe źródło dochodu, ale zainteresowanie firm jest coraz większe, więc pewnie wkrótce będę miała więcej pracy z tym związanej, na co bardzo liczę:)
    Ważne jest dla mnie to, że producent może sprzedawać swoje rzeczy bez prowizji a ja robię reklamę. Na chwilę obecną pobieram jednorazową opłatę za wpis 30zl i w tym jest też promocja w social mediach.

Natalia bardzo Ci dziękuję! Życzę powodzenia w rozwijaniu bloga. Zdecydowanie też podnieś ceny:) bo to co robisz jest genialne i warte zapłacenia dużo wyższej stawki.

Jeśli także lubicie wyroby typu handmade koniecznie zajrzyjcie na bloga Natalii www.zpasjizrobione.pl , na pewno znajdziecie tam coś ciekawego dla siebie lub na prezent. Jeśli zaś zajmujecie się rękodziełem koniecznie musicie się znaleźć na tym blogu! Natalia zrobi Wam niebanalną reklamę za naprawdę śmieszne pieniądze. Widać, że robi to z pasji, dlatego jej blog jest tak niesamowity i podbija serca czytelników. Możecie również ją znaleźć na fb, zajrzyjcie i dajcie lajka, bo naprawdę robi świetną robotę☺
https://www.facebook.com/zpasjizrobione/

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close